Yolculuk

Fotoğrafım
istanbul
Yolculuğun sonunda bir iz bırakmak mümkün olursa, bu iz mutluluk olmalıdır. Dünya kötü! İnsanlar mutsuz! Dünyayı güzelleştirmeye minik bir tebessümle başlayalım.

19 Mayıs 2010

izmir' den sonra...




13-16 mayıs izmir tasarım festivalindeydim. Kimi zaman keyifli kimi zaman durgun geçen festivalin en güzel yanı farklı dallardan katılan 40 tasarımcının içiçe, bol kahkahalı 4 gün geçirmiş olmasıydı.Bir dükkanı 5 tasarımcı paylaştık, düşünün artık bukadar hayal insanları bir araya gelirse neler olur :) benim yanımda tanımaktan inanılmaz mutluluk duyduğum,Alanya'dan gelen YALOS'un mimarları filiz abla ve Christiane, bodrum'dan gelen fikrine hayran olduğum tatlı cansu vardı.Adreslerini yazıyorum muhakkak görülmesi gereken işleri var.Kendi adıma ise çok güzel tepkiler, hayranlık dolu sözler aldım.Benim gibi genç bir tasarımcının cesaretinin kutlanması işin en güzel yanı olsa gerek.Festivalimiz keyifli ve renkli haliyle sanıyorum  ki uzun bir süre akıllarda kalacak.Festival küratörlerimiz Sedat Çöloğlu ve Tülay Bilgin'e, festiavale katılan renkli hayal insanlarına teşekkürler:)
canşui      http://www.cansui.com/
yalos       http://yalos.blogspot.com/
(Tarihi hava gazı fabrikasına eğer izmir'e yolunuz düşerse muhakkak uğramalı, cafesinde bir kahve içmelisiniz.çünkü cidden o tarihi dokusuyla enfes bir yer.)








1 yorum:

YALOS dedi ki...

çok güzel geçti ...gerçekten biz de çok keyif aldık ve kendimizi daha genç hissediyoruz şimdi :o)))...teşekkür ederiz