Yolculuk

Fotoğrafım
istanbul
Yolculuğun sonunda bir iz bırakmak mümkün olursa, bu iz mutluluk olmalıdır. Dünya kötü! İnsanlar mutsuz! Dünyayı güzelleştirmeye minik bir tebessümle başlayalım.

08 Nisan 2011

‎9-10 Nisan'da Ürünlerimiz Simay Bülbül'ün Mağazasında olacaktır.Keyifli sohbet ve alışveriş için herkesi bekliyorum.

İSTANBUL SHOPPİNG FEST GALATA’DA

Beyoğlu Belediyesi ve Moda Tasarımcıları Derneği ( MTD) işbirliği ile ALL Dergisi Sporluğunda gerçekleştirilecek İstanbul ShoppingFest Galata Etkinliği 9-10 Nisan tarihleri saat 10.00-22.00 Serdar-ı Ekrem Sokak ve Camekan Sokak’ta gerçekleştirilecek.

2 gün sürecek bu etkinlikte 23 tasarımcı, 21 mağaza, 6 kafe ve restoran özel kampanyaları ile tüketiciyle buluşacak.

Etkinlik boyunca Cafe Nero ziyaretçilere ikramlarda bulunurken, sokak çalgıcıları canlı performanslar sunacaklar. Ziyaretçiler, etkinlik boyunca All Dergisi stil danışmanları tarafından özel stil danışmanlığı hizmetinden yararlanabilecekler.

9 Nisan tarihinde Blogger’s Base’de İstanbul Moda Akademisi tarafından 15.00-16.00 arası Gamze Saraçoğlu ile moda sohbeti, 16.00-17.00 arası Yaratıcı Formlar Workshop’ı düzenlenecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

YAPTIĞINIZ TASARIMLARI ÇOK BEĞENİYORUM. öZELLİKLE DAYBUYDAY SİTESİNDE TASARIMLARINIZI GÖRDÜM, ÇOK BEĞENDİM. KAPRİ PANTOLUNUZ, ÇOK KULLANIŞLI GÖZÜKMEKLE BİRLİKTE ESKİNİN YENİNİN İÇİNDE ASİMİLE OLMADAN , FARKLI BİR HAVAYLA BÜTÜNLEŞİP, BÜTÜNLÜĞÜN PARÇALARINI AYRI AYRI GÖREBLİYORUZ.ASLEN BEN DAHİLİYE UZMANIYIM. BENDE MODA , TASARIM, FOTOĞRAF, PEJZAJ, İÇ DIŞ MİMARİ YAPILARIN DİZAYNINA İLGİ DUYMAKTAYIM. İLERİDE BU KONULARDA EĞİTİM ALMAK İSTİYORUM, BENDE TASARIMLARIMI;
http://hastadoktortedavi.tr.gg sitesinde insanların beğenisine sunmaktayım.