Yolculuk

Fotoğrafım
istanbul
Yolculuğun sonunda bir iz bırakmak mümkün olursa, bu iz mutluluk olmalıdır. Dünya kötü! İnsanlar mutsuz! Dünyayı güzelleştirmeye minik bir tebessümle başlayalım.

04 Ocak 2012

Son'gülce...

           Uzun bir aradan sonra tekrar bloğuma döndüm.:) İşlerimizin yoğunluğu nedeniyle ilgilenemedik fakat bundan sonra sürekli takipte kalmanızı öneriyorum.Atölyemizden çıkan yepyeni modellerimiz artık bloğumuzda aktif olarak bulunacak ve sizler isteğiniz zaman bize daha hızlı ulaşabileceksiniz.
           Ayrıca verdiğim seminerler sonrası anladım ki yepyeni tasarımcılar okullarda eğitim görmekte.Geleceğin parlak yüzleri adımlarını daha sağlam atmak istiyor.Bende nacizane tasarımla ilgili bildiğim, atölyede yaşadığımız ne varsa burada paylaşmayı planlıyorum.Konu başlıklarımız sürekli değişecek tasarım aşamaları,tema araştırması, tasarım ve sanat nedir?...Bunları takiben üretim, atölyemizden görüntüler ve işin en önemli kısmı olan karşılaştığımız zorluklar olacak.:) Benim için de bunlar ayrıca keyifli paylaşımlar olacak.Bir nebze de olsa yol gösterebilirsem ne mutlu bana:)

Sevgiler

Hiç yorum yok: